Live ya life..ee..ee..ee
Datum 2011-09-04 Tid 12:16:08 Allmänt

Heeeeeeejj!!


Har börjat blogga så småning om,kommer iaf några inlägg om dagen. Som sakt bloggar när jag känner för det.
But dont worry!;)

Yesterday: Igår så var det bara stan som gällde för mig,handlade in en massa kläder inför hösten. 
Nu återstår det bara ett par höst/vinter skor kvar...och det får jag fixa under denna veckan.
Man kan ju inte gå runt i converse mitt i vintern..HAHA!
Today: Idag händer nog inte så mycket,ta det lungt,plugga lite. 
Sen efter ska jag kanske möta några vänner,har inte träffat dem på ett tag.
Vill ha ett par sånna skor inför hösten 2011:

Ifrån Dinsko. Sjukt snygga,finns även i andra modeller men denna bilden hittade jag på min data..heh!:)
Men dessa skor passar med allt..vill så gärna ha ett par! Dem är ifrån Dinsko. 

Ciiaaoooo seenniiooriitaa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: