The summer is here,finally!
Datum 2011-06-29 Tid 13:41:13 Allmänt

(bilderna är tagna med min iphone 4) 
______________________________________________________________________________________

Hej på er kära bloggläsare!

Hoppas ni mår bra,för det gör jag! Änkligen, är sommaren här!:D
Lite mer sol, bad, och grillning pågick under denna veckan så jag har inte hunnit blogga så mycket!
Det var oxå midsommar för nån dag sen,då va jag våran stuga och grillade.
Men tyvärr var det inget fint väder den dagen,så det var kallt! ;O
Men vi gick hem efter ett tag,men alla i stugorna blev typ fulla..eftersom de drack så mkt! Usch,äckliga gubbar!

Idag är det fint väder,har tränat lite i våran motion rum..och jag är sugen på att åka rolerblades *stavning*.
Fint väder ute,ska kanske ringa upp några vänner så att de kan åka rollerblades med mig! :D

Ni får ha det bra,och jag bloggar mera senare!
Ciaooo!!

Detta var midsommar dagen,fint väder vaa? ;)
(Bild tagen med min Iphone 4) 

Inget fint väder,men som tur är det över nu solen skiner ute!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: