Statestiken stiger!:D
Datum 2011-06-13 Tid 15:27:47 Allmänt

Sallam!!:D

Imorgon är det skolavslutning,änkligen har väntat 365 dagar på just den dagen!
Börjar 10,slutar 12. Ganska chill. 
Min outfit till skolavslutningen:

*En vit klänning,till typ knäna men lite kortare..Volanger undertill...och lite vid midjan.
*Ett par höga svarta klacka skor.
*Ska ha en liten kofta till min klänning
*Ska ha,lockigt hår,med line eye liner&maskara
.


Sen är det väl inget mer,men det kommer bli riktigt fint!:)
Vi ska få våra betyg imorgon också..har bra betyg så jag  är inte nervös:).
Sen längtar jag bara till att resa till turkiet,slipper molniga vädret här i Svergie. 
Och då blir det en massa shopping,ätande,hälsa på kusiner och en massa annat:)
Ciaaooo!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: