Im singing in the rain..well im singing in the rain and i have no life!
Datum 2011-06-18 Tid 20:16:19 Allmänt

Hej på er kära bloggläsare!

Idag har det varit en helt usel dag,med tråkigt väder..solen har inte ens kommit ut lite? Regn,regn,regn,hela dan!
Så jag kom på denna låten,eller den finns redan...im singing in the rain(med en stark röst)..im singing in the rain!

Nej,men idag har jag bara snackat i telefon med min kompis,och städat lite,men det mesta har jag bara tränat på matte. För att klara nationella prov måste man plugga plugga som f*n.. ;)
Kollade även på lite nya klädes plagg som har kommit ut nu under den regninga veckan,så jag ska till stan imorgon och se vad det finns. Ska även köpa sjalar för jag har börjat använda sjal nu i en vecka är faktiskt stolt..och jag kommer fortsätta med att använda det. älskar min sjal,en del av mig som gör mig helt säker och stark.
Alla som har sjal vet vad jag snackar om,man blir stark,och självsäker...av att bara ha en sjal på sig. 
Men vet inte hur det känns,tills man har det:)
Några bra tips på vart man kan hitta fina sjalar? långa sjalar..med typ "tyg material"..? 
*Samma tyg som den rosa menar jag då,bildkälla: Google*
Ni får ha det bra,nu ska jag dricka min goda te och kolla på Tv.
Ha det bra,ciiaoooo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: