Igår var det bara en film dag!
Datum 2011-06-19 Tid 14:19:26 Allmänt

Igår kväll så satt jag och kollade på tv hela kvällen,med min goda mintte! :D
Jo,men jag kollade bara runt hittade inget bra på tv..så fanns denna filmen på tv6?
Jag gav filmen en chans och fortsatte kolla på den,Wedding Daze...och den var faktiskt sjukt bra!
Killen friade till sin tjej,och när han friade fick hans tjej en hjärtattack,så hon dog. Sen kunde han inte träffa tjejer mer eftersom han tänkte på sin tjej hela tiden. Men han slog vad med sin kompis att han kunde hitta nån annan.
Så han gick in till en cafe..sen flörtade lite med servitören. Sen sa han rakt ut,vill du gifta dig med mig?
Hon sa JA!:D Till en hel främling..filmen är jättebra ni borde verkligen se den!:)
hahaha,jag har flabbat ihjäl mig under filmen..under vissa scener! :D Ni måste se den,eller ni som såg den igår vad tyckte ni?

Kort förklaring om filmen ifrån Tv.nu:
Amerikansk komedi från 2006. Den unge Anderson har gett upp hoppet om att finna den rätta sedan han förlorat sin flickvän under minst sagt dramatiska omständigheter. Efter att hans kompis utmanat honom att försöka hitta en ny kärlek friar han till första bästa tjej. Döm om hans förvåning när hon tackar ja!
Efter att denna filmen var slut,varj ag fortfarande trött och kollade vidare på nästa film.
Jag ska bara säga er,de var den bästa filmen på länge! 
Jag älskar mordutredningar,så det var precis en sån film som visades. 
Jag kollade på den från början till slut,så himla bra.
Filmen hette,Freedomland. Handlade om en kvinna,och hennes son..och resten av polisen..men kvinnan sa att hon blev typ bilrånad..och han slängde ut henne ifrån bilen. Men hon han inte säga till bilrånaren att hennes son var innuti bilen. Hon kommer in till sjukhuset med händerna full av blod.. Hittar hon på eller,säger hon sanningen?
Kort förklaring av filmen ifrån Tv.Nu:
Amerikanskt kriminaldrama från 2006. Då en ensamstående mamma beskyller en svart man för att ha rövat bort hennes son blir det upptakten till rasmotsättningar. En svart polis och en vit socialarbetare samarbetar för att lösa försvinnandet. Fallet visar sig dock vara mer komplicerat än de någonsin kunnat ana.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: