Helloo world!
Datum 2011-06-30 Tid 11:36:35 Allmänt

Helloo all my sunshines!

Idag skiner solen som vanligt,lovley! 
Igår så grillade jag tsm med min familj,jätte mysigt!:D
Det blev ingen rollerblade..men det kommer det kanske bli idag tillsammans med några vänner!:)
Sen får jag se vad som händer resten utav dagen. 


Jag undrar en sak,och jag undrar om ni bloggläsare kan hjälpa mig?

Jag har många filmer på min data,och jag skulle gärna vilja se de på Tv:n ist för datan. 
Så jag har en vanlig DvD-skiva och jag sätter in den i datan,och drar och släpper filmen jag vill ha i Dvd-skivans filer.
Sen så lägger jag Dvd-skivan och väntar på att filmen ska börja funkar det inte? :O
Vad gör jag för fel? :/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: