celebrity rehab igår på Tv..was someone whatching it? ;)
Datum 2011-06-16 Tid 11:22:20 Allmänt

Heeej!

Igår klockan 22.00 på kanal fem,gick den nya tv programmen om kändisar som har hamnat på rehab..opps!
Den första avsnittet var inte så hiimmllaa bra,men de kom in till det nya huset som alla de som ska in på rehab ska bo i. Och de berättade om deras problem,och varför de just har börjat med droger. Och allt annat shit.
Men jag stör mig riktigt mycket på dem..när de är så RIKA och KÄNDA varför just börja med droger?
När du kan leva ett lyx liv utan en massa alkohol,och droger..man kan ha det bästa livet utan de sakerna.
De får allt de vill,hus,bilar,smycken,kläder för miljarder kronor...de har det ju sjukt lyxigt folket vet vem de är. 
Istället för att gå och ge allt till saker som är sjukt onödiga och det gräver ens grav dag för dag. 
Det fanns en kille som var med i programmet,han hade spenderat 100 miljoner dollar bara på droger ända sen har var 14år gammal till nu när han mer än 40. år gammal.  Han förstör redan sig själv när han är så ung och är känd..han kan ist uppleva mer roligare saker när han är så ung&känd.
Tro mig en fattig man lever bättre än de kändisarna,för den fattiga mannen uppskattar pengarna och han har en familj och är trygg alla äter en måltid tillsammans,men nej hos de rika och drogarna så är det alltid bråk och ingen bryr sig om varandra..de har inte nån kommunikation*stavning*.

Skrev lite för mycket kanske,men det är min åskikt om just "Celebrity Rehab".
Vad tycker ni,berätta gärna för jag vill se vad andra tycker om programmet?:)


Kan inte fatta hur de blev rika ens...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: