At the beach!
Datum 2011-06-08 Tid 18:21:55 Allmänt

Hej!


Idag var vi på gröningen med typ hela helsingborgs kommun skolor på gröningen. 
Stack dit med mina vänner,och solade medans vi kollade på Beachhandboll..tog en massa bilder vid stranden och andra ställen.(lägger upp de på bloggen senare).
Vi köpte glass och läsk,shit så varmt det är nuförtiden!;O


Nej,nu ska jag berätta en sak: 
Vi satt vid typ en brygga och solade,så kom våran matte lärare David och sa "Salam o Aleykom".
Jag kollade först inte vem det var..jag bara det är säkert nån jag känner så jag bara " Salammm". 
Sen jag bara vem är det egentligen känner ju inte igen rösten..:S
Så jag kollar bak och ser att det är min matte lärare han e ung typ 28 eller nått...så jag bara shit!
E DET DU?! :O HAHAHAH! Han bara: Ja,vem annars? 

Äsch,snart är det sommarlov slutar på nästa vecka på Tisdag thats just so dame good!



Ciiaaooo!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: