What i feel right now...
Datum 2011-08-18 Tid 18:03:31 Allmänt

Varför måste det alltid handla om mig,och just jag som ska ta det stora besultet.
Innan när folk hade samma sak i deras händer,då hade dem allt inget saknades i deras liv. 
Men just när jag har det,blir att så himla komplicerat...som om att jag måste lösa allt. Allt hänger på mig. 
Jag kan inte bestämma folks beslut om saker och ting,varför måste alltid det bli en stor grej utav det!
Att få någon att ändra sig om olika beslut är svårt,speciellt när folk inte vill. 
När personer var med er,bryr jag mig inte. Jag acepterar det. Jag lever med det. Jag blir stark utav det. 
Men när jag får den lyckan i mina händer,börjar alla runt omkring mig..ändras. 
Fattar inte hur jag ska lösa det,orkar verkligen inte med allt på bara första dan. 
Imorgon ska det ta slut,och de beslutet kommer vara färdig o inget att snacka om!!

// Sorry bloggläsare,det är inget om er. Men det kändes som om att jag måste skriva av mig lite..känner mig förrvirad. Inget speciellt faktiskt. Men mycket att bestämma står i mina händer..önskar bara att saker inte går fel nu.


________Haha,thats me on the picture;)_________________________________________________________

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: