Stackars honom...
Datum 2011-08-13 Tid 16:56:35 Film/Video

omg!
jävla mamma seriöst vad är detta för mamma?
I just don't get it!
Allt har en viss gräns,även när man ska uppfostra barn.
Man kan inte bara hälla en massa chilli sås i hans mun,och sen lägga  han i badkaret med iskallt vatten!
Hur dåligt mamma är inte hon?! 
Själv så skulle jag aldrig gjort så mot mitt barn,ska uppfostra den med respekt&kärlek.
Hon har gått förlångt,verkligen!!
Jag blir så arg när jag ser detta,för det är inte bara han som är drabbad av det..det finns tusentals folk som bli behandlade som han. Och det är synd,eftersom dem inte kommer glömma något sånt sen när dem blir äldre. 
Kolla på videon,så förstår ni vad jag snackar om. 

Xoxo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: