Ny Header och bakgrund som jag har gjort!
Datum 2011-08-10 Tid 15:20:39 Allmänt

heellooo woorrlldd!

Idag så fastar jag som vanligt,och har inget att göra under dagarna. 
SÅ,jag fick en ide! Att börja blogga igen..fast med en ny design. Så jag har suttit nu i 2timmar och fixat allt! :)
Blev ganska nöjd,men lite för mkt svart...nån gång kommer jag fixa till det igen..haha! :D

Vad tycker ni? Jag ville ha det simple,och allt jag gillar!
Liksom headern,är ju: Beauty,fashion,parfym= Saker jag älskar!
Och på kanterna är det ju Sommar,och min kära iphone 4,lil wayne var med(Men man kan inte se den,något gick lite fel när jag fixade den..hehe)= som jag också älskar!

Nu ska jag titta på tv,och se vad som finns..ahh vill äta nu..im hungry! :(
Ramadan Kareem på er alla,kram!:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: