Nelly.com
Datum 2011-08-13 Tid 15:45:07 Fashion

Sofi Top SEK 149, Jeane Blush - NELLY.COMLulu Top SEK 549, Kaffe - NELLY.COM

New Cover L/S Button Long SEK 159, Vila Basic - NELLY.COMViola Ruffle Top SEK 499, Saint Tropez - NELLY.COM
Viola Ruffle Top SEK 499, Saint Tropez - NELLY.COMHenna Tunic W Emb SEK 699, Kaffe - NELLY.COM
Tired WaistTie Dress SEK 399, Paprika - NELLY.COMFiore Dress SEK 249, Jeane Blush - NELLY.COM
Tracy Bandeau Dress SEK 279, Oneness - NELLY.COMChiffon Trim Dress SEK 379, Ax Paris - NELLY.COM
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ny saker som har kommit in hos Nelly.com.
Har tagit lite plagg som var finast hos dem,allt är inte fint om jag ska vara ärlig.
Men dem som jag har plockat ut,är sjukt snyggt!
Man kan matcha nån utav de tunikorna,med ett par sjukt snygga jeans och ett par pumps/convers.
Och en snygg diamant klocka,och en massa armband. 
Och man kan även locka topparna på håret,och resten platt!

Skit snyggt!


Xoooxxooo
Postat av: Mimmi

Hej!

Jag undrar om du köpte den klänningen från Nelly.se, den vid namn Tracy Bandeau Dress och som är längst ner till vänster? Jag var för sent ute när jag skulle köpa den och om du nu har den, hade du kunnat sälja den? Den är så grymt snygg och behöver en nyare klänning till min 18-års dag som kommer nu om två månader.

Du kan ju själv tänka på saken



Tack i förhand, och svara gärna även om du inte vill sälja den så att jag vet.



kraam Mimmi



btw. grymt häftig layout! :D

2012-01-04 @ 16:34:44
URL: http://canadaguss.blogg.se/
Postat av: Mimmi

du behöver inte bry dig om kommentaren över, har fått tag i klänningen när jag kontaktade nelly! :)♥

2012-01-11 @ 16:07:37
URL: http://canadaguss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: