Its myy b-day! :D
Datum 2011-08-16 Tid 14:24:20 Allmänt

Heeeeeeeellllloooo!!


Guess What?! Its my B-day! :D
Lovley,men det började med en dålig start...min Iphone 4 funkar inte i Itunes jag får DAMP!
Men iaf,har fått allt det jag har önskat mig! :D

Och Bilder&låtar allt kommer upp senare under dagen. 
Fast jag Fastar idag,så den stora festen kommer vara på Eid. 2septermber då vi inte behöver fasta. 
Då kommer vi ha en stor fest! :D

Skolan börjar om 2 dagar,Jippi! (not) 
Men man måste ju börja nån dag,och det får bli på Torsdag..thats life!

Ha det bäst!
PUSS!!
Postat av: Elina

Vilken härlig blogg! :)



Vill bara sticka in nosen och tipsa om en ny köp- & sälj marknad på nätet för kläder/accessoarer/barnkläder: www.reuse.se



Ha en riktigt go dag!

2011-08-17 @ 09:47:23
URL: http://elinaochchristoffer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: