how i flatiron my hair..
Datum 2011-08-13 Tid 21:36:47 Smink/hårvård/nagelvård

Heeejj på err!!

Jag ska berätta hur jag plattar mitt hår,och vilka produkter jag anväder för att få det lika mjukt som silke!
Och få det att lukta super duper gott! 

1. Jag börjar med att sätta upp mitt halva hår. Och sedan spreja på värmes skydd. 
Sen börjar jag platta ena sidan. 

2. Efter jag har plattat ena sida,sätter jag upp det. Och plattar andra sidan av mitt hår, och sprejar värmesskydd.

3. Så är det klart,då har jag plattat håret,tar ungefär 20 minuter för mig eftersom jag har långt hår. 

4. Nu till det viktiga. Jag använder L'Oreal Paris- Studio fix& Shine. Sprejar hela håret,och kammar igenom det. 
Det får ditt hår att lukta gott,och det blir mjukt och håret ser helt glansigt ut!

5. Sen om jag vill att det ska lukta mer godare,brukar jag spreja 1 gång med en god parfym och sedan kamma igenom håret. Vet att det låter konstigt,men tro mig håret lukar ännu godare då! Spreja bara 1 gång,för annars är det inte bra. 

- -- - -  - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - -- - - - - - - - -- - - - - - -- - - - - - -- 

Jag använder Sasson-vidal plattång.Värde 800:- kr.
Den plattar håret riktigt bra,den blir varm direkt,och den har olika värderingar på hur varmt du vill att plattången ska vara. Om ni köper denna plattången kommer ni verkligen inte att ångra er.

______________________________________________________________________________________________

L'Oreal Paris- Shine & fix.
______________________________________________________________________________________________

Jag använder denna parfymen när jag ska lägga lite på håret,spreja bara 1 gång remember! ;)
Den luktar som Britney Spears parfymen-Radianc. 
Denna parfymen kostar ungefär 300:- kr. Fast kommer inte ihåg vart jag köpte den..

_______________________________________________________________________________________________


Så nu vet ni hur jag plattar mitt hår,i hope you guys liked it! :D
XoXo N.S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: