Hårinpacking-Recept
Datum 2011-08-12 Tid 08:36:53 Smink/hårvård/nagelvård

Jag tänkte ge er lite tips på hur jag sköter mitt hår,och jag ska berätta hur jag fixar hårinpackningar enkelt&snabbt!
Jag brukar fixa en hårinpacking minst en gång i veckan..eftersom jag har långt hår måste jag ta hand om det!

Allt du behöver: 

1 ägggula
1/5 dl olivolja
1msk rosmarin

Blanda ihop allting,och börja liksom ta lite i din hand och smörj in i håret. Från hårbotten till topparna.
Du kan låta det verka i 30minuter,sen skölj ur. 
Sen brukar jag även lägga balsam efter att ha haft en inpacking,för jag vill inte att mitt hår ska lukta ägg och olivolja.
Sen så är det färdigt! Så enkelt var det! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: