God Morning!
Datum 2011-08-14 Tid 11:38:12 Smink/hårvård/nagelvård

God Morgon kära bloggläsare!!

Har precis vaknat för nån halvtimme sen,och ätit frukost.
Idag så har jag mycket på gång,ska fixa mig inför min bästis födelsedags fest,visar min outfit senare!:)
Då blir det en massa tårta,och glass..ovs! 

Vet ni jag måste verkligen ge er ett TIPS:
Förrigår så använde jag Visibly Clear mask 2 in 1 efter jag hade duschat.
Sen efter nån timme,så fick jag en massa röda prickar på ansiktet. Jag bara,WHAT! :O 
Fick panik,och sprang direkt till min mamma..hon bara jag kan fixa det åt dig. 

Vet ni vad lösningen var? 
Yoghurt!!

Du ska smörja in youghurt på ditt ansikte,inte för mycket!
ha det i en timme,och sedan skölj bort det!
Och ni kommer få en jätte mjuk hud,och alla prickarna var borta!!

funkar jätte bra,om man inte vill använda olika krämer!:) 
vet att det låter konstigt att man använder yoghurt till det,men tro mig det funkar!
REKOMENDERAR STARKT!
Om ni provar,låt mig veta hur det gick!:)



Köp verkligen inte detta,rekomenderar det inte alls:
Men detta är billigare,och gör din hud mycket lent:

_______________________________________________________________________________________________
Eftersom jag är turk,så använde man youghurt innan för att få sin hud len och fin..och nu delar jag med mig det!   


XoooXooo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: