1 Dagen avklarad!:)
Datum 2011-08-18 Tid 14:04:59 Allmänt

Hej!:)


Idag började skolan,sad..men sammtidigt roligt! En massa ändringar sker,och mitt schema är redan fullt!
Vi börjar på allvaret,nästa vecka på måndag. Och dem har redan satt ut prover..shit?! hur lånt tänker dem.. :P
En massa prover i September,november..ovs!Planerade,check!

Så det är dax för mig att ge järnet,...100-250%!! Har höga förväntningar,och hoppas det blir så!:)
Fastar idag som vanligt,känner mig lite yr&hungrig men hoppas det går över snart.
Och en massa saker har hänt,som kommer få mig att svimma snart..uff!

Men det betyder att jag inte kommer blogga lika mkt som jag gjorde innan.
Eftersom nu gäller plugget,och datan får jag vara utan ibland. 
Så va inte oroliga..det kommer komma upp 2 inlägg vissa dagar 3 inlägg om dagen. 
Beros på vilken dag jag är på humör,o visst..jag kommer lägga lite tidinställta inlägg också. 

Ja,såhär såg min dag ut..fast inte så detaljerat beskrivet!
Ha det bra,kram!:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: